Завърнах се..


И аз се завърнах .. Причината беше , че Pandanda ми стана скучна игра, но после пак е заиграх !! Много се радвам че Summer Festival е тук. Вече съм си купил дрешката и събирам за шлема после тикито и най накрая

фончето което много ми харесва и подхожда за дрехите ми.Нямам търпение за Безплатния елитен ден на 30 юни.Тогава ще си купя дрехите за мембъри и цялата ми колекция от Summer Festival ми е завършена!

Сега ви оставям да събирате ананаси.🙂

Flyboy4

Posted on юни 16, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

