Аз имам рожден ден!


Здарейте панда, днес аз имам рождан ден! Но зажалост нямам касмет в нищо! Поне имам торта! Деня трябваше да е специален, но няма нищо специално! Изкам пак да се извиня за закъснението за изненадата на зинг! Като брат ми е на компа няма отлепване! Затова сега ще покажа айтема!Той е по долу в побликацията. Аз ще очаквам вашите коментари за моя рожден ден! Ако не напишете никакви коментари това означава, че съм никоя! И се качих на 24 левел!

Това беше от мен. Успех в Панданда!

Posted on май 15, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

