Търся екип!


Здравейте панди , днес търся екип ! Но аз ще дам едни ословичя ! Първо трябва да имате  регистрация в wordpress. Ето и ословията:

Име:                                                              Пол:

E-mail:

Град:                                          На колко години съм.

Skype:

Защо играете Pandanda?

От къде разбрахте за играта?

На колко дни е вашата панда :

На кой левел е пандата ви:

Снимка на моята панда: ( Снимката на вашата понда може дая дадете по-късно)

Аз вече поканих една панда! Сега можете да го видете ! Той още не контролира блога! И ето една снимка : Тази панда може да си ти и може да не си ти! Не се знае! Аз приемам само 2-ма да работят с Мен и Flyboy4 Може да се запишете , като напишете коментар! Имате право да се запишете до края на Март !

Това беше от мен . Успех в Панданда!

Posted on февруари 21, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. .Аз искам да бъда на празното място.Пандата ми се казва Alilpan.

    Pinky1506:С радост бих те бодавила към екипа , но трябва да имаш прафил в wordpress и трябва да кажеш лична информация!

    КИРИЛИЦА
    ПИШИ ГРАМОТНО

  2. Скайпа ми е atilapan1

    Flyboy4:Пиши на кирилица

  3. Оки доги утре влизам в имайла ми.:)

Вашият коментар

