Забавен пост !


Здравейте панди , дднес правя пост бес причина! За забава ! Е аз изкам да си покажа моята чанта ,както и също и къща на бървото! Сега ще покажа само къщата :

Сега аз ще си покажа какво нося в чантата си: Както и да ехаресвате ли ми айтемите? Можете да споделите внението си като напишете коментар на поста! Ето защо нямам търпение за бесплатния елитен ден! Сега моите дракони се мотат вкъщи , но изкам да ги разходя навън! Имам само един шанс да го направя! Изкам да видете едно нещо аз , което се трудих цял час! Готови ли сте да го видете ?! Етого и него: Не е станало много красиво и старателно нали!? Е , но иначе се направих 3 пъти! Ако изкате и вие да сте 3 , 4 ,5 пъти да сте на една снимка ще напрая снимките  Оак в стая Тhe Den. Можо другото аз съдрах всички айтеми от Луси! Моето галено име е Люси а тя е Луси!😀 Сега ще покажа изтинското си аз но снимката не е хибава само тази намерих на себе си! Ето снимката: Съвет:

Аз ви давам съвет да събирате пари за 25 фебруари (мембър ден),за да можете да си купите неща ;)

                                   Както мен :) 

Омръзна ми ба пиша това е от мен ! До скоро!🙂

Posted on февруари 17, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

