Нов айтем!


чеЗдравейте панди , можеби поечето не сте били членове по време на знежното парти , нали имаше шейна. Аз я имам тази шейна.Както и да е сега я продават за панда злато!Изкам да благодаря на sherman98ср , че беше поствал за шейната!Шейната е много ефтина!Ето снимка: Това беше от мен.Успех в Панданда!

Posted on февруари 5, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Според мен не съм доволен от панда голд защото имам само 35 тя ще се махне скоро време и тогава няма да я имам.По добре да сложат и с пари ..:d

    Pinky1506:То и аз не съм доволна от златото имам само 27 злато,ноизкам повече!

Вашият коментар

