Нов пост от Henry!


 Здравейте панди , днес Henry постна в глога си.Сега ще покажа поста на Henry превод на кирилица,Сега гледайте:

Unlucky Friday the 13th? Not in Pandanda!

Panda Pals Хей!

Имате ли friggatriskaidekaphobia? Това означава, че страхът от петък 13. Много хора смятат, че петък 13-ти да бъде денна лош късмет, но не ме!

За да направят този петък 13-ти един много щастлив ден, аз отивам да възложи на 5 едномесечен Elite сертификати за членство подаръци до 5 случаен панди, които влязат вPandanda между 12am и 23:59 Pandanda време днес. Да,това е всичко, което трябва да направите, за да имат шансда спечелите – просто играете Pandanda! Аз ще обявиимената на 5-щастливите победители в събота.
В допълнение към това, аз ще се изненада посещенияPandanda през деня, и аз планираме да даде много на PandaЗлато! Така че може би, само може би, петък 13-ти ще бъдевашият щастлив ден!

Група „, Пандите!
Хенри

Това беше от мен .Успех в Панданда!

Posted on януари 13, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

